Wednesday, May 18, 2011

Lajukan internet anda dengan TCPOptimizer

Ok ..saya telah menggunakan TCPOptimizer dalam beberapa hari ini dan dapatlah saya nyatakan disini kelajuan Download internet saya telah bertambah sekali ganda dari 1mb ke 2mb (test menggunakan TM speedometer)
So tuan-tuan boleh cuba sendiri
Sedut>>>>>TCPoptimize

Arahan:-

Sebelum anda setting guna software ini sila test dulu kelajuan internet anda sebelum dan selepas guna software ini..dan sila beri komen perbezaan kelajuan anda disini.

TQ

2 comments:

Anonymous said...

salam.....mcmana sy nak hubungi tuan. Saya berminat nak beli produk tuan dan ada pertanyaan tentang produk tsebut. add sy @ YM izzaax@yahoo.com.sg.
tq.

janjigeek said...

wsalam..YM id : janjigeek@yahoo.com
saya sudah add id YM tuan..
atau call saya 0195124240