Friday, May 6, 2011

StarWind iSCSI Initiator



StarWind iSCSI Initiator adalah alternatif kepada Ms initiator versi ini adalah yang terbaru dan percuma, terdapat berbagai pendapat yang mengatakan Starwind initiator ini adalah stabil dan lebih lancar berbanding Ms initiator..so untuk memastikan betul atau tidak pendapat itu..sila sedut dan cuba sendiri, sekarang saya sedang menggunakan Starwind ini di Pc kaunter saya untuk menguji kalajuan dan juga kestabilannya..


Cara setup dan add Game disk hampir sama dgn Ms initiator..(kalau kurang faham YM saya ok...)

Laju = Memang laju load windows berbanding Ms initiator..
Run Game = Sedang diuji...

Sedut dan cuba sendiri...TQ

StarPort Initiator

9 comments:

penulis said...

mantap blog nie...tp post tentang startport intiator tak berapa nak faham sangat cara nak guna..

janjigeek said...

ok akan di perbaiki dgn toturial bergambar..kalau kawe ada masa utk membuatnya...tq for ur komen

Anonymous said...

Salam..bob,..nanti setup starport initiator ni di kedai sy pulak.

Owner said...

saya ley tlg tuan semua ... itu pun lau tuan semua percayakan pada teman nie ... boleh ke bob ? huhu ... xpe bob , aku beckup blog nie ... malam nie saya akan buat tutorial bervideo untuk tuan2x semua ... jam 1 saya akan update kat blog nie dan blog saya ... dengan itu jugak , saya akan sertakan cara nak clone HDD dengan mudah seperti ABC ... my blog :

http://cybercafesolution.wordpress.com/

janjigeek said...

boleh ..kite boleh...

Owner said...

otw buat tutorial bersuara ... huhu ... jap ag compress size video ... bru upload

Owner said...

Kepada yang ingin melihat tutorial setting nie , ley tgk kat blog teman ... jangan marah bob ... just supoort untuk tutorial bervideo je ...

http://cybercafesolutions.blogspot.com/

Anonymous said...

Kami support Bob punya blog...

Anonymous said...

Blog orang,jangan potong jalan do..!