Friday, November 23, 2012

GAME BARU UNTUK GAME SERVER DAN DISKLESS


 FIFA 13

 PES 13

BLACK OPS 2


kepada yang berminat untuk mendapatkan game-game baru utk dimuatkan dalam hdd game masing-masing sila emailkan kepada saya senarai game-game baru yang anda perlukan..

Game-game baru yang telah saya ada dan akan saya buat adalah untuk game server (samaada diskless atau vd)..
konsep yang akan kita guna ialah copy paste dalam hdd game kemudian masukkan ke dalam menu dan terus boleh dimainkan (siap dgn registry sekali)..

setiap game baru saya jual RM2.50 (saya rasa berpatutan dgn masa yg saya guna utk download dan create game tersebut ) dan anda perlu beli 5 game keatas..

Memandangkan kebanyakkan game baru sekarang adalah paling kurang 5gb jadi untuk upload ke internet kemudian anda mengdownloadnya adalah satu idea yang hampeh...

so klu ada cadangan gimana cara yang praktikal untuk saya hantar game-game baru tersebut kepada anda sila email atau post kan komen anda disini supaya kita blh berkongsi idea..ok..

So, jangan lupa emailkan pada saya senarai game yang anda perlukan...TQ.

List game baru yang telah siap:
  1. Assassin creed 3.( > 5 gb )
  2. fifa 13 ( > 5 gb )
  3. pes 13 ( > 5 gb )
  4. cod black ops2 ( 12 gb )
  5. sleeping dogs ( > 6 gb )
  6. counter strike global offensive ( > 5 gb )

email : janjigeek@yahoo.com / janjigeek@gmail.com

8 comments:

khairif said...

Bro..Game Menu nak download kat mane???nak try..

Kai Ammara said...

Bob, cadangkan simpan game2 tu dlm mediafire atau yg seangkatan dgnnya dan letakkan password. Buyer dh bankin dlm acc baru bg password dan dia akan download game tersebut ke hd nya.

Kai Ammara said...

Bob, cadang simpan game2 utk dijual tu dalam folder mediafire dan letak password. Bila buyer dh bank-in baru bg password dan dia akan download ke hd nya.

janjigeek said...

sedang proses..kita cuba guna bittorrent server..kalau guna mediafire atau yg semacm dgnnya tak praktikal pasai file besar2..
siap nnt saya maklumkan

zally said...

Pos hdd external...Rm2.50 1 game dah murah tahap gaban dah tu...dvd pun jual Rm12 1pcs..nok kna install dulu..2 pun belum tetu lg bulih main ko dok..spec pc utk game ni staro mano en.Bob?

zally said...
This comment has been removed by the author.
yanmaneee said...

cheap jordans
kobe shoes
yeezy
russell westbrook shoes
fila
moncler coat
longchamp
goyard
cheap jordan shoes
nike shoes

steycough said...

e3q64d3u86 f0y47m5a35 x3a99t2k13 n0s44k5c79 y2o68e9u13 l8t12d5s83